VNC a kombinavja CTRL+ALT+DEL

Autor: Paweł Jakubowski <baracuda_at_zdw.zgora.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 20:20:28 MET DST

Witajcie.
Mam maly problemik.
Zainstalowalem na Win2003 Serwer VNC. Serwer stoi na 3 pieterku i nie chce
mi sie latac za kazdym razem jak cos mam zainstalowac zalozyc konta itd.
Jedyny klopot jaki jest to laczac sie do serwera ukazuja mi sie ekran
logowani i musze wcisnac CTRL+ALT+DEL zeby poda usera i haslo. Niestety jak
wcisna kombinacje teych klawiszy to nie reaguje serwer a kom z ktorego sie
do serwera podlaczam. Ktos wie jak to obejsc ??

Pozdrowienia.