Re: OPERA PODBIJA POLSKĘ?

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 15:39:58 MET DST

Thu, 23 Sep 2004 13:28:54 +0200, w <ciuc23$1q7$1@news.onet.pl>, rozrabiak
<brak@maila.pl> napisał(-a):

> Dziwi mnie tylko, ze wola placic, zamiast uzyc firefoxa i TB, ale dawno
> nie korzystalem z Opery, wiec moze faktycznie jest lepsza..

Korzystałem przez chwilę z Firefoxa i Opery (ściągnąłem oba, bo postanowiłem
wybrać jedną z nich). IMHO Opera jest lepsza.
W wersji darmowej pasek reklama jest bardzo cienki, poza tym wyświetlają się z
nim przydatne linki "skojarzone" ze stroną i czasem to bardzo się przydaje.
Powiem więcej -- gdy wersja full była z tym paskiem, a bezpłatna bez -- to
wtedy zapłaciłbym :D.