Re: Active Directory - grupy

Autor: Algeroth <algeroth1_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:19:15 MET DST

Użytkownik "Łukasz Pawlik" <piper4@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cie0fa$3el$1@inews.gazeta.pl...
> Problem jest zwiazany z tym, iz w jednej domenie chcialem wprowadzic kilka
> grup ale nie unikalnych.
> Dodalem "Jednostke organizacyjna" nazwalem ja "Grupy systemow", po czym
> pod
> nia dodalem kolejne "Jednostki organizacyjne" - "Aplikacja 1", "Aplikacja
> 2".
> Pod nimi chcialem dodawac grupy:
> dla "Aplikacja 1": "Admin", "User",
> dla "Aplikacja 2": "Admin", "User", "Service"
> W efekcie powinno powstac mi drzewo:
>
> -domena
> -Grupy systemow
> [...]

W obrębie jednej domeny nie mogą wystąpić 2 takie same nazwy użytkowinków
czy komputerów. Jednoski organizacyjne ułatwiają tylko zarządzanie obiektami
AD. Ja proponuję użytkowników nazwać np. A1Admin i w drugiej jednostce
organizacyjnej A2Admin - analogicznie z innymi użytkownikami.

Pozdrawiam
Algeroth