Re: dwa dyski-zonk?

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 07:49:26 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004 14:49:15 +0200, Areh wrote:

> LOL
> A może kupisz taśme i podłączysz ten drugi dysk jako slave?

A pomyślałeś może że ten konkretny użytkownik ma komputer w którym na
płycie głównej jest tylko jedno złącze IDE? I co w takim wypadku poradzisz?
Też kupno taśmy? Do tej pory dla PC nie widziałem taśm IDE z więcej niż 2
złączami ...
A komputery z jednym złączem IDE na płycie to wcale nie taka rzadkość.
Jeśli ma jeden port to zostaje dokupienie dodatkowego kontrolera IDE na
PCI.

--
Pozdrawiam
Piotrek