Problem z d¼wiêkiem (sterowniki)

Autor: van Gogh <vanGogh_at_vp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 22:58:06 MET DST

Witam.
Ostatnio mam problem z odtwarzaniem d¼wieku.Gdy chcê uruchomiæ winampa
pojawia siê komunikat: "Bad DirectSound driver. Please install proper
drivers or select another device in cofiguration.Error code: 8878000A"
Niby co¶ nie tak ze sterownikami, ale nie wiem jak to rozwi±zaæ.
Dodam, ¿e ten problem pojawi³ siê po zainstalowania firewalla Nortona.
Dziwi³by mnie jednak tutaj jaki¶ zwi±zek przyczynowy. My¶lê, mo¿e to byæ
tylko zbieg okoliczno¶ci.

Dziwne jest natomiat to ¿e czasami udaje siê uruchomiæ i wszystko jest OK
(tak siê dzieje jednak coraz rzadziej).

U¿ywa³em skype, ale niestety od czasu wyst±pienia tego problemu z dzwiêkiem
ju¿ nie dzia³a.

Proszê o pomoc

pozdrawiam
van Gogh