Re: HP710c - problem z drukowaniem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt..inwalid_at_poczta.tp.pl.inwalid>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 19:59:52 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a)
Waldek <brak@wp.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cirvk9$2lq$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Drukarka ja w temacie - nie drukuje często pierwszej linijki a czasami
> także opuszcza tekst w środku strony, co ciekawe dzieje się to tylko z
> czarnym tekstem. Zmiana koloru powoduje drukowanie
> Przeinstalowanie nic nie dało.
> Czy może ktoś wie co jej dolego

Może jej nic nie "dolego", lecz przestawiłes(ktoś) ustawienia konfiguracyjne
drukarki.

Możliwe, że masz przestawione w opcjach drukarki.
Podam i na przykładzie HP 815:
Znajdź plik HPFcfg21.exe (u Ciebie może być o innej nazwie, ale bardzo
podobny) leżący w C:\WINDOWS\SYSTEM\HPFcfg21.exe lub
start>uruchom i wpisz C:\WINDOWS\SYSTEM\HPFcfg21.exe i Ok.
Uruchomisz konfiguracje drukarki HP, zaznacz ptaszek w polu:
-Ładowanie czcionek TrueType
-Drukuj True Type jako grafikę
natomiast (ważne!) odznacz fajke przy:
-Technologia druku Windows
itd.. - masz tam kilka opcji do ustawienia poprawnego wydruku.

lub
1.zmień wpis w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\9.0\Word
(jest zapis dot.worda 2000 a jezeli ktos uzywa word'a 97 to j.w.
klucz lecz \8.0\Word
Nadac nowy ciag "Flags" = "8192"
Jest to spowodowane wymuszaniem kodu ANSI zamiast UNICODE.
2.HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\9.0\Word\Options
wartosc "NoWideTextPrinting" - ustaw jego wartość na 1.

lub poszukaj inf'a (HPFcfigx.exe) dla "HP DeskJet 710C Series", pod Windows
NT
http://ftp.inf.pucpcaldas.br/softwares/Drivers/HP710_2000/ptb/nt4_2k/hpdj.inf

--
Piotr Palusiński
Ciężko jest być we dwoje. Tylko jedna jest jeszcze trudniejsza-samotność