Re: brak sterownika drukarki -WindowsXP

Autor: Regina <regina_at_lumel.com.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 18:13:31 MET DST

Użytkownik "gucio" <gucio999@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cis20l$1v2m$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Tomasz Onyszko " <gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> a te od w2k nie działają?
>
> pzdr gustaw
>
> Witam
HP oferuje ( pierwsze źródło info) tylko sterowniki do DeskJet 1120C,
które są nieprzydatne .
Sciagnęłam sterowniki do tej drukarki ale do W2k i NT,
zainstalowałam. Drukarka drukuje, ale nie posiada pewnych
istotnych dla mnie właściwości (są w win98) a mianowicie
HP Zoom Smart, wydruk dwustronny, broszura itd
Czy w tej kwesti możecie cos poradzić???
Pozdrawiam
Regina