backup - Tapeware

Autor: Marek <mglej_at_pik-net.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 13:03:29 MET DST

Witam,

mam pytanie do osob majacych doswiadczenie z tym
softem. Ile u Was trwa "Building Backup selection list"
przed zrobieniem backupu ? - chodzi mi o rzad wartosci.

U mnie suma danych do backupow to okolo 90GB, cos sie
stalo chyba z tapewarem i przestal mi backupy robic.
Teraz sie temu przygladam dokladniej i widze ze juz
2h "leci" building backup selection list i dalej 0% completed.

co mozna z tym zrobic ?

dzieki