skrypty konsola

Autor: Jacek B <cybekNA_at_ANplusnet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 10:30:29 MET DST

witam
stowrzylem sobie prosty programik ktory przetwarza plik tekstowy i w wyniku
daje inny o innym rozszezeniu
wygalda to tak:
polecenie.exe plik.roz
w wyniku dostaje plik.wyn
do tego napisalem sobie bat'a ktory przetwarza mi grupe plikow

for %%F in (*.roz) do polecenie %%F

I tu mam problem, wszystko jest ok dopuki plik nie ma w nazwie spacji np:
jakis pliczek.roz
wtedz w wzniku mam kilka plikow: jakis bez rozszezenia, pliczek.roz (ze
starym rozszezeniem) i pliczek.wyn
zaznaczam ze samo polecenie dziala ok , tzn jezeli w lini polecen wpisze
polecenie jakis pliczek.roz to w wyniku otrzymam
jakis pliczek.wyn

gdzie blad?
Jacek b