IIS FTP w trybie izolacji użytkowników

Autor: Paweł <papuncio_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 00:16:36 MET DST

Witam,

Próbuję uruchomić IIS 6.0 w trybie izolacji użytkowników i cały czas
dostakje komunikat przy logowaniu, że "homedirectory inaccesible" FTP
w trybie bez izolacji chodził i chodzi bez problemu, użytkownicy są od
razu przenoszeni do swoich katalogów a dostęp regulowałem NTFSem, ale
po uaktualnieniu serwera do w2k3 chciało by sie skorzystać z jego
dobrodziejśtw. Czym różni się konfigurowanie tych dwóch typów FTPów,
że jeden działa, a drugi nie przy tych samtch ustawieniach? Czytałem
grupę, szukałem w googlach, ale nic, co pomogło by mi nie znalazłem. A
może jest jakiż dobry FAQ, lub manual do IIS w wersji 6. Na płytach,
które dostałem z MS nic nie ma ;(

--
Pozdrawiam
Paweł