Pojemno¶æ twardego dysku

Autor: van Gogh <vanGogh_at_vp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 21:24:35 MET DST

Witam.
Mam nastêpuj±cy problem. Otó¿, pomimo skasowania, b±d¼ przeniesienia plików
na inna partycjê nie zwiêksza siê wolny obszar partycji na której dokona³em
tych zmian. Obenie mam zapchany dysk D, usun±lem ok 2 Gb jednak nic to nie
zmieni³o. Mia³em ju¿ takie sytyacje jedank po pewnym czasie wszystko wraca³o
do normy. Teraz jest inaczej. Tak w ogóle to jednak mam wra¿enie ¿e
pojemno¶æ dysku siê zmniejsza (tzn. jest jej coraz mniej dostêpnej wg
wskazañ windowsa).
U¿ywam XP
Proszê o jakie¶ rady.
Pozdrawiam