problem z ftp

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_fuck.spam.o2.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 16:18:27 MET DST

Witam
Od kilku dni mam dziwny problem przy łączeniu się przez ftp. Gdy podaję
hasło i login, total commander zatrzymuje się na poleceniu LIST, lub wywala
"polecenie PORT nie powiodło się". Explorer zachowuje się podobnie (tzn. tez
nie może uzyskać listy plików na ftp). Próbowałem na różnych serwerach.
Używam wina 2k. Czym może powodować ten problem?

Pozdrawiam
Mad_Lamer

P.S.
Przepraszam, jeśli ntg. Myślałem, żeby napisać o tym na pl.comp.networking,
ale po dłuższym namyśle postanowiłem tutaj.