Re: Jak usun±æ IE

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:15:28 MET DST

Mon, 20 Sep 2004 15:32:02 GMT, RoB :

>>> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;318378
>>> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q293907

> Ty jakis chory jestes.

Znajdz inny sposob na wywalenie IE ... najlepiej tak zeby potem wszystko
dzialalo bez problemow (nie liczac samego internet explorera. Ja podalem
tylko precyzyjna odpowiedz na pytanie ... konsekwencje tego czynu sa miej
wazne :P