Re: SQL Server 2000

Autor: Robert <robq_at_post.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 16:34:48 MET DST

Użytkownik "Ziemek Borowski" <ziembor.news@ZiemBor.Waw.PL> napisał w
wiadomości news:slrncksbcj.j33.ziembor.news@harvey.domek.ziembor.waw.pl...
> Robert na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
SQL

> Tia... uwględniając to że AFIAIR SQL 7.0 jest kopletnie nie wspierany na
> 2003 to...
>
> jeszcze raz: z czego i jak tego MSDE instalujesz.
>
> Jak rozumiem przez rejestry rozumiesz:

HKLM/Software/Microsoft/MSSQLServer/MSSQLServer/SuperSocketNetLib/Tcp/TcpPor

MSDE 7.6 chodzi i MSDE 2000 też ale tu chyba chodzi o coś innego
mam też ver MSDE 2000 Rel A i tutaj trzeba dodać w opcjach przy instalacji
DisableNetworkProtocols=0 (lub potem to włączyć poleceniem) bo domyślnie nie
słucha na TCP
przy SQL 2000 ustawienia w ServerNetworkUtility są ok w rejestrze wpisy też
są ok i nic