GHOST i inne.

Autor: wk <wkat.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 15:52:12 MET DST

Witam,
1. Na początek:
nigdzie nie znalazłem grupy win2k lub xp, czy "ta" jest uniwersalna?
Czy na tej grupię mogę zadać pytanko dot. softu pod win?

2. Chodzi o ghost'a. Zrobiłem image partycji c, zapisałem na d i mam go
sobie :) Wrzucę to sobie na płytę DVD. I teraz, czy po odpalieniu z dyskietek
boot'ujących ghosta na jakimś nowym sprzęcie, łyknie mi to bezpośrednio z
napędu DVD i po odtworzeniu tak zainstalowany XP wstanie?

3. Czy napęd DVD jest widoczny w dosie? Chodzi mi czy jak zbootoję z floppy
wsadzę do napędu DVD to mi to zobaczy? Pytanie czysto teoretyczne bo jeszcze
nie mam nagrywarki DVD ale mam zamiar mieć :-)

Pozdr.
WK