Re: Serwice PAck 2 a mulowatosc komputera

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 12:38:32 MET DST

Ktuś, czyli "tramal" posługując się mailem <tramal@interia.pl>,
trzykrotnie się zastanowił i napisał(a):

> Czy wam tez zamulilo komputer po instalacji SP2?
> Mnie wydaje sie, ze komputer chodzi znacznie wolnej, z tym ze nie
> robilem jeszcze defragmentacji partycji systemowej.
> Tr

Ja sobie zintegrowałem SP2 z CD XP Pro i zainstalowałem świeży system,
uważam że chodzi o wiele wydajniej niż na SP1. Jedynym problemem jest łażący
po ekranie w dowolnym czasie i kierunku kursor myszy optycznej :/

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,