Re: Nowa dziura w Windows XP?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 11:46:06 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa wrote:

> Porty były wspomniane w opisie wirusów dlatego o nich tutaj wspomniałem,
> zakładałem, że firmy zajmujące się programami antywirusowymi wiedzą co
> piszą.

To nieco zbyt śmiałe założenie. "Otoczenie sieciowe" wykorzystuje port
445 (nowsze) lub 139 (starsze). Port 129 nie jest wykorzystywany, jeśli
ktoś tak wspomniał, to najprawdopodobniej walnął literówkę. Zablokowanie
portu 139 i jednoczesne pozostawienie otwartego portu 445 nie rozwiązuje
problemu.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl