czy ktoś wie jak to zrobić ???

Autor: thraxx <fuckspam_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 17:29:38 MET DST

Witam.
Czy ktoś może mi podać nazwę jakiegoś freeware'owego małego programiku,
który pozwoliłby na hasłowanie dostępu do katalogów i plików na dysku?
Chciałbym np. tak, ze przeglądając zawartość dysku w Total Commanderze
(może jakiś plugin jest?) i próbie wejścia do katalogu poprostu wyświetlał
okienko w które musze wpisać hasło, zeby wejść. A do plików to samo, przy
próbie edycji przez F3 lub F4. Nie chodzi mi o szyfrowanie, tylko o zwykłe
hasłowanie. czy ktoś może mi pomóc? Przeszukałem archiwum, ale jakoś nie
mogę nic znaleźć.

Pozdrawiam

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/