Informacje o nie przeczytanej poczcie na ekranie logowania.

Autor: Floyds <tomfloyds_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 10:15:13 MET DST

Witam.

Nie mogę poradzić sobie z takim problemem.
Otóź zainstalowałem nowego Offica 2003 pod Windowsem XP PL (SP 1 i wszystkie
łatki), zaimportowałem ustawienia poczty i plik *.pst (poczta) do nowego
programu. Wszystko jest OK. Na bieżąco odbieram pocztę i oczywiście na
bieżąco ją czytam. Wszystkie wiadomości są jako przeczytane, natomiast
podczas logowania się do Windowsa XP, na ekranie powitalnym (jest kilku
użytkowników) cały czas mam komunikat o nie przeczytanych 3 wiadomościach,
co nie jest zgodne z prawdą. Może ktoś wie jak sobie z tym poradzić i usunąć
ten mylny komunikat??

Tomasz G.