Re: SQL Server 2000

Autor: Robert <robq_at_post.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 10:07:21 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:cife9b$rcv$1@inews.gazeta.pl...

> Chodzi ci o client network utility
>
> Sprawdz to:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;306865

to nic nie daje - wpisy w rejestrze mam prawidłowe
w logach mam: listening on shared memory
nie ma TCP
ciekawe, że gdy zainstaluje MSDE ver 7 to wszystko gra - słyszałem że SQL
2000 i MS 2003 SERV to niezbyt udane połączenie może dlatego?
a może przeszkadzają wszystkie łaty które wgrałem do 2003 serv?