Re: Office 97 i prblem pracy w domenie Win2003

Autor: Paweł Jakubowski <baracuda_at_zdw.zgora.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 08:54:24 MET DST

Rozwiazalem ten problem nastepujaco:

Logujesz sie na Administratora lokalnie.
Usuwasz calego Worda i Excela odinastlowujac.
Dajesz uzytkownikowi domenowmu prawa admnistratora.
Przelogowujesz sie na uzytkownika domenowego.
Instalujesz Worda i Excela.
Przelogowujesz sie na Administratora lokalnie.
Zdejmujesz prawa administracyjne uzytkownikowi domenowemu.
Logujesz sie na uzytkownika domenowego.
I dziala.
Jest jeszcze maly problem kiedy inna osoba podejdzie do kompa i proboje sie
zalogowac na swoje konto. Jak bedzie dzial wtedy Word i Excel tego jeszcze
nie sprawdzilem. Podejrzewam z\e sie bedzie plul.

Pozdrawiam i dzieki za info.