Re: MBR w xp a Norton Ghost

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 20:25:26 MET DST

Użytkownik "Grucha" <agent_zelWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5443.00000206.414aea3f@newsgate.onet.pl
> Chcac zrobic obraz partycji zrobilem sobie klopot :(
> uzylem norton ghost 2003 i okazalo sie ze po wystartowaniu w trybie
> pc dos twardy dysk (NTFS) jest niewidoczny wiec nie mozna zrobic
> obrazu partycji. od tej pory na dysku nie sa widoczne zadne pliki
> oprocz tych ktore stworzyl ghost. Moje pytania :
> 1 jak odtworzyc MBR tak aby winxp mogl wystartowac

Nie jestem pewien, ale prawdopodobnie ten Ghost zakłada sobie własną
małą partycję na dysku i stamtąd się uruchamia. Jeśli tak jest
faktycznie, to pomóc powinno przestawienie np. fdiskiem aktywnej
partycji na tę z XP, ewentualnie jeszcze fixmbr spod Konsoli
Odzyskiwania.

> 2 co moze byc powodem ze dysk nie jest widziany przez ghosta
> dzieki za podpowiedzi

Brak sterowników?

P.S. Polecam BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com,
http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb.