Re: Wzmozona aktywnosc HDD - co robic??? Pomocy!

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 10:42:02 MET DST

On Wed, 15 Sep 2004 09:16:36 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Ale w powyższym poście chodziło o swap za mały w stosunku
> do jakiejś ustalonej arbitralnie wielkości. W takim przypadku
> zmiana rozmiaru nie może mieć wpływu na aktywność dysku.
>
> Zgadzam się, że swap zbyt mały w stosunku *do zastosowań*
> będzie powodował "grzebanie" po dysku, ale nie w czasie,
> gdy komputer jest bezczynny przez dłuższą chwilę (pamięć
> dojdzie do stanu stabilnego). A w oryginalnym poście
> wyraźnie jest napisane, że aktywność występuje w czasie
> bezczynności również.

Wiesz, "bezczynność" dla Ciebie i dla innych użytkowników to 2 różne rzeczy
:)
Podczas "nicnierobienia" System też przenosi część nie używanych dllek,
programów z RAM do swapa. Dla autora postu "bezczynność" może być tym
czasem kiedy on (autor) nic nie robi, dla komputera jako takiej
"bezczynności" nie ma. U autora postu może być jakiś proces ukryty przed
Task Managerem. To też można zrobić odpowiednimi metodami :)
Kiedyś kolega próbował metodami zwykłych userów ubić "Systemowy proces
bezczynny" bo mu zajmował 99% czasu procesora :)
Nie wyszło mu :)

--
Pozdrawiam
Piotrek