Re: dial-up

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 00:04:11 MET DST

Marcin - wrote:
> Witam
>
> Szybkie pytanie.
> Jak zainstalowac dial-up Networking. Mam modem a on wymaga wlasnie dial'a
> tylko ze go nie ma w systemie. (win XP prof. pl oem).
> Prosilbym o wskazowki jak dokonac instalacji.

Mowisz ze nie ma ??? no prosze, to bylyb pierwszy XP taki - a utworzc
nowe polaczenie sieciowe probowales?

Start -> Settings -> Control Panel -> Network Connections -> New
Connection Wizard -> I tam dalej wybraz ze laczysz sie przez modem

Sorki ze po angielsku ale nie mam wersji PL pod reka

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl