...wszystkie torrenty i Twojš matkę też...

Autor: Terminetor <terminetor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 23:29:09 MET DST

Witam Was Kochani.Możecie mnie od razu zjechać,że post nie został
wysłany na odpowiednią grupę (bo przecież na alt.pl.bittorent dostanę
odpowiedź od razu,co jest totalnym absurdem).Cały dzionek
ściągania.230MB,ściągane po raz drugi.Gra Pro Beach Soccer i w
rezultacie pliki ponumerowane
wpr-pbs.001,wpr-pbs.002...wpr-pbs.005.Oraz plik wpr-pbs.sfv,czyli suma
kontrolna CRC.Z rozpakowaniem nie miałem problemów.Wczytałem pierwszy
plik i wszystko zostało rozpakowane do jednego pliku
wpr-pbs.iso.Gotowy plik iso.Czego chcieć więcej?Można załadować do
wirtualnego napędu lub wypalić na płytce.Niestety...Większość
najbardziej znanych programów wywala błąd np. MagicISO,WinISO.Jeden
wypisuje komunikat,że w pliku znaleziono nieprawidłowy wpis,a drugi
się zupełnie wywala.Czy to oznacza,że tyle czasu ściągania poszło na
marne i nie pogram sobie w tą grę?Czy można jeszcze jakoś sprawdzić
ten plik?Dziękuję za wszelkie sugestie.Pozdrawiam!