drukarka na terminalu

Autor: Witek Lewicki <biuro_at_debet.com.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 17:20:03 MET DST

Witam
SBS Windows 2000. Na nim uruchomiony serwer terminali w trybie aplikacji.
Klientami terminalowymi są m.in. Windowsy XP. I tu jest problem. Na stacji
klienckiej instaluję drukarkę HP_LJ_1200. Jeśli drukarka (w systemie)
podpięta jest do LPT - przy połączeniu terminalowym pięknie się mapuje i
można jej używać. Natomiast jeśli przełączę port na TCP/IP (print_srv) -
drukarka nie podłączy się do sesji terminalowej. Wykonałem milion prób
łącznie z powtórną instalacją i wyborem portu TCP/IP podczas instalacji. I
nic. Do niczego nie doszedłem. Czy ktoś przerabiał ten problem albo wie o co
chodzi??

Pozdrawiam
WL