Re: WinXP SP2

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 13:46:35 MET DST

W wiadomości: ciavae$gee$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Heh, one się nie różnią niczym poza wielkością _z_ _punktu_ _widzenia_
> _użytkownika_, który je instaluje.

Witam!

Dopóki mu się zainstaluje. Ale jeśli te dodatkowe pliki w aktualizacji się
przydadzą to zacznie się różnić. Nie ma się o co kłócić, aktualizacja ta
została przygotowana w innym celu. Jak napisałeś, kiedy jest podłączenie z
Internetem Windows Update profiluje aktualizacje pod dany system.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski