Śledzenie zmian w systemie przy instalacji oprogramowania

Autor: Dominika <katriana_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:34:13 MET DST

Czy ktoś mógłby mi polecić jakieś małe narządko które potrafi porównać
stan systemu w dwóch momentach i podać dokładną listę różnic (system
plików i rejestr), najlepiej w jakiejś czytelnej formie tekstowej?
Chodzi mi o prześledzenie wszystkich zmian które wprowadza instalator
programu. Pracuję na win2k. Wiem o sysdiff, ale on po pierwsze nie
jest darmowy, a po drugie podobno nie najlepiej sobie radzi z
komputerami już zaśmieconymi przez codzienne używanie i instalacje,
lepiej go używać na świeżym systemie (którego akurat nie mam, i nie
przewiduję reinstalacji na razie). Ściągnęłam także z MS coś pod nazwą
Installation Monitor, co według opisu powinno działać dokładnie tak
jak bym chciała, tylko że nie działa w ogóle [QueryDosDeviceW( NULL )
failed (122)]. Googlam i googlam, bez rezultatów (a, jeszcze znalazłam
programiki które monitorują zmiany, ale tylko w rejestrze)...
Z góry dzięki
Dominika