XP SP2 nie chce się zainstalować.

Autor: Marek Szymański <maras_at_cso.com.pl.nospam>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:15:48 MET DST

Ściągnąłem sobie SP2 (polski oczywiście) 225MB przeszło nawet gładko, tylko,
że zainstalować się nie chce.
Startuje, rozpakowuje się, ale jak już ma zacząć instalować, to to dostaję
komunikat:

"Błąd instalatora
Nie masz uprawnień do aktualizowania produktu Windows XP. Skontaktuj się z
administratorem systemu."

Skontaktować się nie mam z kim, bo administrator to ja, efekt jest taki sam
niezależnie czy jestem zalogowany jako użytkownik (z uprawnieniami admina),
czy jako administrator.
XP jest w wersji Prof SP1, legalny i aktywowany jak najbardziej.

Co to może być ?

Marek Szymański