Re: problem z zamykaniem winXP

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 10:49:51 MET DST

Thu, 16 Sep 2004 10:25:23 +0200, Czesiek :

> Mam problem z zamykającym się WinXP. Polega to na tym, że system zamyka się
> sam co pewien czas i wyświetla komunikat coś w stylu "wystąpił wyjątek... i
> system zostanie zamknięty za 60 sek". Czy wystarczy tu doinstalowanie SP2
> czy są inne programiki załatwiające ten błąd.

Po pierwsze - masz sassera, albo cos podobnego (to tylko takie
przypuszczenie ale sprawdzilbym kompa pod tym kontem)
Po drugie - masz trzy komputery z identycznym problemem?!? Wiem, ze to nie
ja tu rzadze ale poprosilbym o skasowanie 2ch pozostalych postow o
identycznej tresci.
Trzy - archiwum i google will show you the way :P
Pozdrawiam