Re: su dla win

Autor: Sebastian Plewa <sebastian.pp_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 09:21:58 MET DST

Marcin Szczygielski wrote:

> Jest cos takiego jak "uruchom jako" :)
> shift + click na aplikacji,prawoklik, i dajesz uruchom jako.
No to ze prawoklik jest to to wiem, ale wtedy zwykly kludek musi znac
haslo administratora aby uruchomic program z trymi prawami a mi chodzi
zeby on nie musial znac tego hasla a natet aby nie musial wiedziec ze
program dziala z podwyzszonymi prawami. Po prostu klika i ma.
> Jest tez takie ustrojstwo jak SuperiorSU.
A to to obadam
> pogooglaj.
i pogooglam
Dzieki