Re: WinXP nie odwoluje sie do DNS

Autor: Arkadiusz Czerwoiński <clorox.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 09:03:39 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> [...]
Miałem dokładnie taką sytuację. Pracownik zapuścił Ad-Adaware i po wyrzuceniu
śmieci DNS odmówił współpracy

> 1) Sprawdź przez ipconfig /all czy rzeczywiście poprawne DNSy
> są wpisane jako jedyne.
Są tylko te które trzeba

> 2) Zobacz, czy nie ma tam jakiegoś firewalla z buforem DNS
> (np. Outpost).
Mie ma żadnych firewali

> 3) Sprawdź nslookup komunikację z DNSami.
I tu cały problem. Użycie nslookup powoduje wyrzucenie:
"Serwer domyślny: unknown
Adres: 194.204.159.1
Nie można się skomunikować z serwerem"

Nie pomaga ustawianie ręcznie serw. domyślnego.

W dodatku jak pinguję cokolwiek po IP to odpowiedzi owszem są, ale niżej jest
linijka: "Statystyka badania ping dla $#$#@:" (krzaczki w miejscu gdzie
powiinien być badany adres)

Nie pomogło przywracanie i nadinstalowanie systemu. Dopiero założenie na
czystej partycji.

pozdr.
clorox