Re: Logowanie dozwolone tylko na wybranych komputerach - jak ?

Autor: Krzysiek <akmes_at_kalisz.home.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 08:27:18 MET DST

> Troche dziwne podejscie bo jezeli ma dla kazdego uzytkownika powiedzmy
> ustawic inny zestaw stacji to ile bedzie mial OU I GPO
>
> Pomijajc ze komputerow nie wrzuca sie do GPO (znaczy sie mozna bo to sa
> podmioty zabezpieczenia ale do konkretnej opcji GPO ewentualnie wstawic
> oobiekt)

Nie wiem czy spełniało by to oczekiwania, ja podałem tylko zamysł może sobie
coś na tej podstawie zrobić, bo jeżeli chodzi o to aby klika userów logowało
się do jednego zestawu kompów a kilku innych do innego zestawu kompów to
moim zdanie podejście jak najbardziej słuszne, odpowiednie kompy wrzucić do
UO przypisać odpowiednie GPO i już, a co do kompów w GPO to faktycznie dałem
ciała - literówka zamiast GPO powinno być OU.