Re: Problemy z uruchomieniem internetu.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 23:13:19 MET DST

waldek wrote:
> Prosze o pilna pomoc, bo inaczej z tego nie wyjde.
> Nie mam stalego polaczenia i nie moge zbyt dlugo siedziec w internecie wiec
> prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.
>
> Windows XP Home Edition
> Wersja 2002
> Dodatek Service Pack. 1
> Komputer ASUS(laptop) Pentium4
> Na komputerze ktory jest dopiero uruchamiany podczas
> uruchamiania internetu wypisywany jest blad:
>
> adp module: bargains.exe blad aplikacji
>
> Instrukcja spod "0x77f51e3f" odwoluje sie do pamieci
> pod adresem "0x37017800". Pamieć nie moze byc "written".
> [...]

pozbadz sie tego:
http://sarc.com/avcenter/venc/data/pf/adware.bargainbuddy.html
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/bargains/

acha, jak laczysz sie do netu to pamietaj zeby wlaczyc wbudowanego
firewallka - chyba ze masz zainstalowanego innego

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl