Re: NT i TCPIP

Autor: Tomikos <wptomikos_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 08:24:36 MET DST

news:phgahc.9fm.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Dodam jeszcze, że (statyczny) tester sieci pokazywał, że wszystko jest z
> nią w najlepszym porządku ;-).
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

Tak się składa że postawiłem NT na 6 sprzętach działających w tej sieci -
oczywiście kompach max PIII 500 - żaden z nich nie miał problemów z
działaniem. pozatym oddałem cały ten sprzęt do zaprzyjaźnionego sklepu
komputerowego i tam również sobie z tym nie poradzili.
Nadmienię tylko że kable wymieniłem chyba z 5 razy.
Nadal nie jestem ani kroku bliżej od rozwiązania zagadki.