Re: mostek sieciowy - czemu nie działa ???

Autor: Admin <lukasz12USUNTO_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 17:45:46 MET DST

> Czesc.
> Dziwna sprawa, ale u mnie na XP Pro mostek dzialal bez zajakniecia :)
> Na 2003 server nie sprawdzalem.
> Karty: Relatek LAN i Level1 WLAN :)
> Nie masz moze gdzies firewalla ustawionego nieprawidlowo ?
> Bo moze mostek jest blokowany na firewallu.
Nie właśnie nic z tych rzeczy. nie używam w ogóle zadnych wbudowanych i
dodatkowych firewalli. Pozatym wydaje mi się że mostek działa na warstwie 2
a firewall windowsowy jest na warstwie 3 lub wyżej. Ponadto co ciekawe
własnie przypomniało mi sie że taka konfiguracja działała - laptop(WIFI)
sama karta - coś wydaje mi się że to wina sterowników :(