Re: WinXP a miejsce na dysku

Autor: Reaper <reaper.wytnij.to_at_poczta.neostrada.wytnij.to.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 11:07:42 MET DST

> OMG co to jest?
> Na partycji C oraz D mam takie katalogi ukryte:
> "System Volume Information"
> Na partycji "D" zajmuje mi 9GB i na "C" 1,5GB" - można to usunąć ?

Dobra już to wyłączyłem, tj. Przywracanie Systemu - teraz te katalogi
zajmują 20kB.
Scandisk zrobiłem, ale dalej mam tak:
Jak wchodze na D: i zaznaczam wszystkie katalogi - razem z ukrytymi i daje
właściwości , to pisze że rozmiar tego wszystkiego to 43,2GB.
Natomiast jak wchodze w Mój Komputer i daje właściwości partycji D to pisze
ze zajęty obszar to 53,9GB...już lepiej ale jeszcze 10GB wsysło. Co to może
być?