Blad dysku w XP i odmowa startu c.d.

Autor: Adam <kamien8_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 17:19:05 MET DST

Witam ponownie.
Zastosowalem sie do zalecen.
Przeczesalem dysk i wszystko OK.

Nie zmienia to faktu, ze dysk pracuje superwolno.
Wszedlem do menadzera urzadzen i okazalo sie, ze dysk pracuje w trybie PIO.
W oknie wpisane jest "DMA jezeli dostepne" i biezacy tryb transferu "Tryb
PIO"
W BIOSie ustawione jest na AUTO.
Bardzo prosze o pomoc, kompletnie nie daje sie pracowac.

Troche danych:
P4 1.8 GHz
Plyta ASUS (z obsluga UDMA 133)
Dysk Maxtor UDMA133