Win 2003 SBS - Firewall

Autor: MariuszR <mariuszr.post_at_pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 23:00:06 MET DST

Witam

Mam następujący problem (zacytuję dokładnie pytanie jakie zadałem na
http://forum.2p.pl/read.php?f=43&i=25865&t=25865 ):

"Jest mi ktoś w stanie powiedzieć jaki był domyślnie instalowany firewall (i
jak się dobrać do jego ustawień) na serwerach z Windows 2003 które szkoły
dostały w tym roku w wakacje? Bo mam z tym mały problem, wygląda na to że na
firewallu jest wycięte wszystko poza www i pocztą a przydało by się też
jeszcze wyjście na świat dla płatnika i programu antywirusowego, teraz nawet
nie ma możliwości aktualizacji baz z definicjami wirusów zrobić."

i w odpowiedzi zostałem skierowany na
http://sbs.oeiizk.edu.pl/index.php?sr=faq
konkretnie do punktów dotyczących problemów z GG, no i niby wszystko
pięknie, opisane wszystko krok po kroku ale jest jedno małe ale.
Ja specjalistą od serwerów i sieci nie jestem ale odnoszę wrażenie że w ten
sposób otworzę na świat wszystko a nie tylko te usługi które bym chciał.
Mógł by ktoś mi napisać czy dobre wrażenie odnoszę oraz gdzie/po jakich
słowach kluczowych szukać jak to skonfigurować aby było dobrze?

--
| Mariusz Rzepkowski        e-mail: mariuszr.post@pl   |
|    GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl     |