convert /fs:ntfs i restart

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 18:25:47 MET DST

Mam tak:

Part0 - NTFS , XP
Part1 - Rozszerzona: 2 logiczne
part2 - FAT32 po częściowej konwersji NTFS ale to tym dalej - WIN2k
part3 - Win98 FAT32

Na partycji 2 (podstawowa) z win2k zapuściłem convert c: /fs:ntfs i niestety
przy samym końcu (tak przypuszczam)zrestartował mi się pc (mam za słaby
zasilacz...) i w Paragon Boot Manager widnieje teraz tylko 98 i XP....
Zaś jak zrobię na win2k fixmbr to się normalnie uruchamia 2k... (i ustawię
partycję z w2k na aktywną...).
Da się to jakoś naprawić by w P Boot Man.widniał z powrotem w2k?? bo nie
moge jeszcze usunąć partycji i założyć na nowo....

Aha pod XP mam pełny dostęp do partycji z Win2k, i widnieje w Men. Dysków
(XP'ka) że FS= NTFS.

W tej chwili mam zrobione to tak na około bo po uruchomieniu z PBM XP to mam
możliwość wybrania systemu z boot.ini XP'ka ale to jest trochę wkurzające
przy częstym restartowaniu ....

--
Saper/nolin11
*******