Re: Ciekawe zawieszanie systemu.

Autor: <freemanek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 13:12:42 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Zakładam, że wszelkie opcje oszczędzania energii w BIOS-ie już
> wyłączono?

Jeżeli chodzi o to, to w biosie, nic nie było zmieniane, wyłączone natomiast
jest oszczędzanie energii z panelu sterowania. chociaż tak jak pisałem po
ponownym włączeniu monitora, najczęsciej się zawiesza, to zdarza się to
również w innych przypadkach....

W takim razie spróbuj przetestować RAM programikiem
> MemTest86. I niech te testy potrwają całą noc.

Spróbuje, ale czyżby to była pamięć?? w końcu taki cas działała, a teraz znów
by nie działało??