Re: 20 minut XP eka w sieci - porazka MS'a

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 11:35:50 MET DST

Użytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1668030454.20040910110857@poczta.onet.pl
> odrzuccie ostatnie zdanie. widze, ze wiekszosc mnie zle zrozumiala.
> chodzilo mi o to, ze _zwykly_ uzytkownik nie ma az tak glebokiej
> wiedzy. Staje w _ich_ obronie.

O konieczności włączenia firewalla trąbi się od miesięcy, jeśli nie od
lat. ZU nie jest z reguły aż takim idiotą, przynajmniej ci których
spotykałem wiedzieli, że net to zagrożenie. A to już wystarczy, żeby nie
klikać BEZMYŚLNIE na "nie, dziękuję" przy zapytaniu o włączenie Zapory,
które ZAWSZE pojawia się przy konfigurowaniu DOWOLNEGO połączenia z
Internetem. . . . .

P.S. Sorry, ale masz chyba zły dzień. Proponuję EOT. W Twojej obronie...
;->

/odpowiadając zmień px na pl/