[XP] Znikające drukarki

Autor: latet <latet_at_latet.xl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 09:48:45 MET DST

Witam,

Doswiadczylem wczoraj bardzo stresującego problemu:
nagle drukarka nie chce drukowac.... zdarza sie,
ale tym razem stalo sie coś nowego - z systemu
zniknęły wszystkie zainstalowane drukarki.

Reset..... nadal nie ma drukarek....

Otwieram "Usługi".
Usluga "Buforowanie wydruku" jest wyłączona!
OK, włączam ją i upewniam się, że ma ustawione
automatyczne właczanie się przy starcie systemu.
Drukarki pojawiają się. Ale nadal nie mozna drukowac
na jednej z nich. Jest tam zadanie wydruku, ktorego
usunąc się nie daje!

No to kolejnu resecik...
Znow to samo - drukarki zniknęły....
Wchodzę w Uslugi - tym razem jest dziwniej, bo usluga
Buforowania wydruku JEST uruchomiona... mimo to
drukarek nie widac. No to zatrzymuję ją i uruchamiam jeszcze raz.
Pomogło -drukarki "wróciły", ale nadal nie mozna drukowac,
bo przy próbie drukowania znów znikają.

I tak po kilku resetach - jakoś udało mi się usunąć to nieszęsne
zadanie wydruku (pochądzące z LAN). Wtedy problem
wreszcie ustąpił.

Boję się jednak, że wróci, bo nie wiem na czym polegała jego istota.

Ktoś wie?

Dzieki!

latet

--