irda w win2003ent

Autor: Marek Miller <mmiller_at_meil.pw.edu.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:30:15 MET DST

Witam,
ten temat był już poruszany kiedyś na tej grupie, ja też przejrzałem
wcześniejsze posty i pogooglałem. Znalazłem na www.windows2003.pl archiwum z
potrzebnymi plikami. Część plików pochodziła z xp, ale z tego co ludzie
opisywali działało. Ponieważ miałem dostęp do dysku z win2003std więc
spisałem nazwy plików i podmieniłem te które były z xp na ich odpowiedniki z
2003std. Przekopiowałem tak jak było w opisie, wsadzam irdę na usb do
komputera i nic... znajduje IrDA/USB Bridge, rozpoznaje że mam złącze
Sigmatel 4012, zaczyna instalowac sterowniki (specjalnie ściągnąłem
najnowszą wersję z sieci - zgodnie z opisem działa w 2003) i instalator
wywala błąd, że nie znalazł odpowiedniego fragmentu w pliku .inf. Co
radzicie z tym fantem zrobić? A może znacie jakąś irdę, która na pewno
chodzi pod win2003ent - w akcie desperacji może bym sobie kupił.
Pozdrawiam
Marek Miller