bardzo długie uruchamianie kontrolera domeny na w2k3

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_data.plnospam>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 12:27:54 MET DST

Problem jest jak w temacie. Kontroler domeny na windows 2003 server,
serwer HP, więc nie jest to problem sprzętu(raczej), dyski SCSI. W
domenie 10 komputerów. Kontroler uruchamia się jakieś 20-30minut. Poza
tym uwierzytelnianie użytkowników również trwa bardzo długo: 15-20
minut. Już nie wiem o co chodzi. Jakie usługi moga to powodować.
BTW nie moge włączyć usługę RRAS, bo pokazuje mi że ICF jest włączony
(a nie jest). Czy ktoś wie jak to zrobić ?

Pozdrawiam / Kind Regards
Marek Lubiński