Proste udostępnianie zasobów w XP Home Edition

Autor: vipern <vipern_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 01:00:34 MET DST

witam

czy jest to wogle mozliwe? bo juz trace nadzieje?
czytalem rozne faki ale na nic mi one bo:

Ani w normalnym trybie, ani w awaryjnym (tu i tu jako administrator)
nie mam mozliwosci wlaczenia/wylaczenia prostego udostepniania plikow.

Ani w normalnym ani w awaryjnym trybie w Narzedziach adm. nie mam Zasad grup
lokalnych.
nie mam tez Uzytkownicy i grupy lokalne w narzedziach systemowych.

komputer ktorego zasoby staram sie udostepnic jest widziany w otoczeniu ale
kazda proba wejscia do niego
konczy sie niepowodzeniem, ( z dowolnego systemu operacyjnego)

da rade cos udostepnic? w w98 dalo rade a XP HE nie da?

pozdrawiam

ps. prosze nie odpisujcie bezposrednio na emaila.