Re: Jak najtaniej kupić win?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 23:29:34 MET DST

> Potrzebuje kupić OS do biura.
> Obojętne czy win 98 czy win xp.
> Jak można obecnie najtaniej kupić legalne windowsy?
>
> Z tego co sie rozglądałem, najtaniej jest
> kupić oem z myszką, ale może ktoś ma inne pomysły.

1. Rejestrujesz się na stronie
http://www.microsoft.com/poland/partner/program/reg/default.mspx
jako Microsoft Registered Member (Partner Zarejestrowany)
(rejestracja jest bezpłatna)

2. Zamawiasz "Microsoft Action Pack Subscryption"
(kosztuje to ok. 1200 PLN rocznie)

Co zyskujesz:
po 10 licencji na Windows XP, Office 2003, FrontPage, Project, Visio,
Publisher, Virtual PC, InfoPath, OneNote
oraz servery:
Windows Serwer 2003 Standard
Windows Serwer 2003 Web Edition
MS SQL Server 2000 Std i Dev.
Exchange 2003
CRM
SBS
ISA
Mobile Information Server
SharePoint Portal Server
oraz do wszystkich serwerów po 10 licencji dostępowych do pracowników

--
Robert Winkler