Re: mapowanie ftp jako dysku

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 16:15:20 MET DST

Radoslaw P. wrote:

> Jak znajdziesz to daj znać :)
> Szukałem, nie znalazłem -- ale też nie szukałem za wszelką cenę.

znalazlem cztery programy, niestety wszystkie komercyjne. nawet nie
instalowalem triali. czy ktos moglby wytlumaczyc, czy uzywaja one jakis
"sztuczek" aby zamapowac serwer ftp jako lokalny dysk i czy cos takiego
jest niemozliwe z poziomu systemu? czy potrzebne sa jakies sterowniki
udajace "wirtualne dyski"? (nie wiem jak to nazwac, sorry jesli glupio
brzmi).

pozdrawiam,
geos