Re: mapowanie ftp jako dysku

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 14:50:50 MET DST

> witam,
>
> czy jest mozliwe aby przypisac litere dysku w systemie jakiemus
> zewnetrznemu serwerowi ftp? mam program, ktory nie potrafi korzystac ze
> "zwyklego zamapowania" i chcialem sprobowac troche oszukac go
> przypisujac litere dysku do katalogu na serwerze. system windows 2000
> lub windows 2003.. czy jest to mozliwe?
>
> bede wdzieczny za informacje jak to zrobic.
> pozdrawiam
> goes

to moze jeszcze napisze, ze probowalem:

-> Map network drive -> wybieram litere dysku, wpisuje w pole sciezki
numer IP oraz katalog na serwerze, np:

\\xxx.xxx.xxx.xxx\katalog

klikam ok i otrzymuje komunikat: "the drive could not be mapped because
no network was found". dodam, ze moge przegladac zasoby uzytkownikow w
sieci lokalnej, nie mam problemow z internetem itp.. mozecie cos
doradzic, co to moze byc za licho i czy takie mapowani mozna jakos uzyskac?

pozdrawiam,
geos