problem z prawami W2k

Autor: Kris <avsk_at_wywalto.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 10:30:30 MET DST

Witam!
Mam serwer na W2k - który jest memberem w ADS, jest na nim folder na ten
folder prawo do wszystkiego oprócz full control ma user X, do wszystkiego ma
user Administrator, do tego katalogu ma prawo odczytu jeszcze grupa Z.

User X nie jest memberem żadnej z grup administracyjnych w tej domenie

I teraz w momencie jak user X skopiuje do tego katalogu plik z innego
katalogu na tym samym serwerze - prawa do pliku nie ma grupa Z (ale nie
zawsze nie mogę znaleźć reguły - jak user X tworzy coś bezpośrednio w
katalogu - jest ok)

Wszelkie dziedziczenia i inne bajery są ustawione.. nie wiem co jest

pozd kris